skip to Main Content

Michel Vernie

Ik ben Michel Vernie, geboren op 21 december 1960 en heb het ondernemen al vroeg in mijn bloed. In 1984 richtte ik mijn voormalige menukaartenbedrijf op. Al ruim 35 jaar adviseer ik horecaondernemers in het kiezen van de juiste menukaart. Of het nou om een pannenkoekenhuis – of een 3 sterren restaurant gaat, een verzorgde menukaart is onmisbaar. In 35 jaar heb ik al heel wat menukaarten voorbij zien komen.

In 2014 richtte ik het nieuwe bedrijf The Menu Store op. Omdat The Menu Store snel groeit heb ik mijn zoon Rudy Vernie gevraagd met ingang van 1 januari 2019 mede-eigenaar te worden om samen van The Menu Store een groot succes te maken. Ons uitgangspunt is dat de menukaart het visitekaartje is van uw horeca onderneming!

Michel Vernie

Rudy Vernie

Ik ben Rudy Vernie, geboren op 10 augustus 1983 en droom al van kleins af aan van een eigen horecazaak. Om dit te kunnen realiseren heb ik mijn koksdiploma’s gehaald en heb ik in verschillende restaurants erg veel ervaring opgedaan.

Na uitbater geweest te zijn van twee horecazaken wordt het voor mij tijd voor een nieuwe uitdaging. Met mijn ervaring als horecaondernemer weet ik wat een horecaondernemer wil en wij proberen hier met The Menu Store het beste uit te halen. In 2019 word ik mede-eigenaar van The Menu Store.

Rudy Vernie

Een innovatieve kijk op menupresentatie

The Menu Store is in 2013 opgericht door Michel Vernie. Al vanaf 1984 is hij professioneel bezig met het ontwerpen en ontwikkelen van menupresentatie in de breedste zin van het woord. De ervaringen die hij in ruim 30 jaar heeft opgedaan vormen de basis van The Menu Store.

Waarin onderscheidt zich The Menu Store van andere aanbieders?

  • Met ruim 30 jaar ervaring dé specialist in menupresentatie
  • Gigantische collectie menukaarten, wijnkaarten, placemats etc.
  • Korte levertijden, ook voor custom made kaarten met bedrukking.
  • Vele 10-tallen verschillende materialen in ontelbare kleuren
  • Lage kosten structuur. Dit betekent dan ook dat wij zeer concurrerend zijn.
  • Individuele aanpak. Samen komen we tot de beste oplossingen
  • Mogelijkheid tot afspraak voor deskundig en vrijblijvend advies bij u ter plaatse.

Wij weten hoe belangrijk het voor u is dat u zelf kunt bepalen hoe uw menukaart er uit komt te zien. U wilt zich immers onderscheiden. Een menukaartbehoort dus geen compromis te zijn, maar precies de kaart die bij uw zaak past. Daarom hebben wij er bewust voor gekozen om niet vanuit een voorraad te werken.

Dit heeft als voordeel dat u kunt kiezen uit een bijna ongelimiteerd aanbod. Wij bieden u hierbij keuze uit tientallen materialen van absolute topkwaliteit en oneindig veel verschillende kleuren. Bovendien zijn onze kaarten leverbaar in allerlei formaten en uitvoeringen. U dient daarom wel rekening te houden met een levertijd van ca. 3 – 4 weken. En mocht dat te lang zijn, dan zoeken we samen naar een geschikte (tijdelijke) oplossing.

Ook in onze toekomstige webshop zal het aanbod van modellen, materialen en kleuren overweldigend zijn. U zult uw kaarten helemaal zelf kunnen samenstellen. Zonder compromis. Wij zijn uiteraard gaarne bereid u telefonisch te adviseren, of u persoonlijk vrijblijvend te bezoeken. En vrijblijvend nemen wij letterlijk! U bent na ons bezoek tot niets verplicht. Wij vinden uw mening als klant namelijk belangrijk. Daarom zullen wij er alles aan doen om u zo goed mogelijk te adviseren en te begeleiden. Waarbij onze doelstelling altijd een tevreden klant zal zijn.

Met vriendelijke groet,
The Menu Store

Back To Top